6 sfaturi pentru creșterea reach-ului organic pe Facebook
Reţeaua de socializare Facebook a devenit de departe cea mai utilizată reţea de socializare
cu peste 2 miliarde de utilizatori în toată lumea și peste 9.600.000 utilizatori în România.
Fii smart și alege să îți promovezi afacerea pe Facebook. Însă, din cauza schimbării continue a algoritmului prin care Facebook-ul afișează postările în news-feed, impactul organic este într-o continua scădere. Prin urmare simpla prezență pe Facebook nu mai e suficientă.
De aceea, ne-am gândit să îți dăm o mână de ajutor. Află 6 practici utilizate de noi pentru creșterea reach-ului și a engagementului organic pe Facebook:
– Creativitatea poate face diferenţa. Trebuie să acorzi o atenție deosebită caracteristicilor audienței. Postările nu trebuie să aibă structura unei reclame, ele trebuie să fie personale și să ofere informații utile audienței.
– Utilizarea opțiunii Facebook Live crește vizibil reach-ul și engagementul paginii, deoarece la fiecare Facebook Live inițiat se trimite câte o notificare fanilor paginii tale cu mesajul „Pagina ta e live”. Prin această notificare, Facebook-ul încurajează utilizărea acestei opțiuni de către companii.
– Imaginile trebuie să fie de calitate. Acestea vor fi asociate cu firma și
produsele companiei tale, prin urmare orice imagini neconforme îți pot afecta reputația.
– Activitatea ta în cadrul platformei trebuie să fie una constantă. Vă recomandăm să postați cel puțin de 2 ori/săptămână. De asemenea, urmăriți intervalele orare în care sunt active cei mai mulți fani din secțiunea Facebook Insights. (aici print screen)
– Conţinutul de tip video crește foarte mult impactul organic și de asemenea, este un
instrument foarte potrivit pentru a crește notorietatea companiei tale.
– Adresarea de întrebări la finalul postărilor. În acest fel încurajezi comentariile și poți afla părerile fanilor tăi, care sunt exprem de importante pentru orice afacere.
- Posted by Orange Tree
- On August 17, 2017
- 0 Comments
0 Comments