0735 226 607 |office@orange-tree.ro

Blog

01Mar

Ultimele inscrieri TeCOMM: 2 zile dedicate tematicilor cu continut premium

Evenimentul Premium de Comert Electronic TeCOMM a pregatit la Radisson Blu Hotel***** din Bucuresti pe 7 si 8 martie doua zile cu continut premium si variat. Prima zi are pregatite discutii libere si prezentari pe tematici de interes precum: marketing in era asistentei, care sunt metodele cheie pentru cresterea ROI-ulu, cum sa vinzi creierului primitiv […]
26Feb

Exclusiv la TeCOMM: Tim Ash (TOP 10 experți marketing online la nivel mondial)

“Când vine vorba de cumpărături online, consumatorii nu iau decizii raționale”. De ce trebuie să țină cont magazinele online în 2018  Declarat de Forbes ca fiind în top 10 experți în marketing online, Tim Ash vine în premieră la TeCOMM București, evenimentul premium de comerț electronic care are loc pe 7-8 martie. Organizatorii anunță o […]
17Aug

6 sfaturi pentru creșterea reach-ului organic pe Facebook

Reţeaua de socializare Facebook a devenit de departe cea mai utilizată reţea de socializare cu peste 2 miliarde de utilizatori în toată lumea și peste 9.600.000 utilizatori în România. Fii smart și alege să îți promovezi afacerea pe Facebook. Însă, din cauza schimbării continue a algoritmului prin care Facebook-ul afișează postările în news-feed, impactul organic […]
03Jul

Cum poți să reduci costul pe conversie pe Facebook?

Una dintre cele mai eficiente modalități testate de noi pentru reducerea costului pe conversie, este crearea unor campanii cu audiențe „Lookalike”. Dacă te întrebi ce sunt acestea și ce beneficii pot aduce companiei tale îți propunem următorul scenariu. Să spunem că ai o bază de date cu clienți sau o listă de remarketing de pe […]
16May

Noua funcționalitate Google Analytics – Remarketing cross-device

Începând de ieri, 15 mai 2017 se poate folosi noua funcționalitate de remarketing cross-device din Google Analytics. Prin intermediul acestei modificări se vor putea afișa anunțuri către utilizatori care au vizitat un website de pe un dispozitiv, pe alt dispozitiv când aceștia sunt conectați cu gmail-ul. Această opțiune este implementată și de alți advertiseri cum […]
04Apr

Pentru ONG-uri: Cum poți obține 10000 USD pe lună prin programul Google Ad Grants.

Pentru ONG-uri: Cum poți obține 10000 USD pe lună prin programul Google Ad Grants. De cele mai multe ori ONG-urile se confruntă cu lipsa resurselor financiare iar banii obținuți din sponsorizări sau donații  nu sunt direcționați spre promovarea misiunii și a programelor care contribuie la  ”O lume mai bună”. Un lucru perfect adevărat nu-i așa? […]
01Mar

Ce spun datele statistice despre stagnarea afacerii tale

5 puncte de franare a conversiei in eCommerce Da, sunt tot mai multi curajosi care si-au demarat planul de business in zona de online. In acest punct, de inceput, efortul nu este unul major (comparativ cu deschiderea unui magazin fizic), presupune un website cu functionalitatile specifice pentru un e-shop, un buget pentru promovare si marketing […]
23Feb

Marketing online pentru organizarea de evenimente offline

Cum se “intampla” marketingul online?! Azi va propun o prezentare in stilul “cu cartile pe fata” a ceea ce inseamna marketing online pentru organizarea de evenimente. Pentru ca da, exista si o practica lipsita de etica in folosirea instrumentelor si tehnologiilor de marketing, ceea ce face ca oameni sa se simta urmariti, sa-si simta spatiul […]
09Feb

Matematica Marketingului sau vedetele e-commerce

In toate departamentele de marketing , numerele au o conotație deosebita, de regula acestea guvernează activitatea, fiind vedetele zilei. Bătălia de a atinge obiectivele setate pentru indicatorii de performanta, de regula gradul de conversie a traficului in lead-uri sau rata de conversie a lead-ului in client, se traduce prin construirea de algoritmi de determinare si […]
09Feb

Marketingul comportamental, noul limbaj al comunicării din online

Daca in articolul anterior faceam pledoarie pentru demararea unui proiect de marketing online, cat mai curand, indiferent de varsta persoanei juridice din offline, de aceasta data vin cu o provocare mai mare – daca proiectul asta, viata in online nu ar fi un spatiu paralel, ci unul in extensia realitatii fizice, reale?! O persoana la […]