0735 226 607 |office@orange-tree.ro

Servicii Business to People

Servicii Business to People

Define-Bussiness

Define

Strategie de branding și comunicare. În ciuda omniprezenței brandurilor surprinzător de puțini oameni par să înțeleagă cu adevărat acest concept. Însă brandingul presupune mai mult decât realizarea unui simplu logo sau crearea unui slogan. Aceasta se bazează pe o etapă inițială de cercetare după care se stabilesc direcțiile pe care se va construi brandul.  Abia în ultima etapă se creează elementele de identificare ale unei companii cum ar fi logo-ul sau sloganul și se creează manualul de brand în care vor fi evidențiate toate aceste aspecte.

Brandurile de succes pornesc de la o idee strălucită adoptând o personalitate și esență diferită pentru a se diferenția față de concurență. Notorietatea unui brand corporatist se dezvoltă în timp dar poate avea un impact extraordinar în luarea deciziei de cumpărare.

Strategie de promovare. O strategie de promovare bazată pe obiective clare și specifice poate fi considerată „o mină de aur pentru orice companie”. În plus strategia de promovarea trebuie adaptată și creată ținând cont de caracteristicile publicului țintă care este un aspect deosebit de important pentru un brand corporatist sau un brand de produs. Noi ajutăm companiile în realizarea și implementarea unei strategii de promovare care aduce rezultate.

mai mult

Dezvoltăm concepte și implementăm campanii care generează trafic și cresc notorietatea brandului corporatist.

Ne plac provocările. Puteam crea și dezvolta orice concept de design oricât de îndrăzneț sau complex ar fi acesta.

Cu un web design profesional și interactiv inspiri încredere și profesionalism clienților ceea ce contribuie la creșterea notorietății companiei tale în online. Dezvoltăm site-uri de prezentare printr-o abordare creativă care oferă experiențe digitale unice pentru utilizatori.

mai puțin

Attract visitors

În această primă etapă obiectivul nostru principal este de a crește traficul pe site, și nu orice fel de trafic, doar trafic de calitate.  Astfel identificăm și atragem noi vizitatori, care sunt interesați de compania ta și produsele oferite. Fie că aceștia te caută pe Google  sau îți urmăresc pagina în social media, noi suntem acolo iar ei devin un vizitator „valoros” pentru site-ul tău.

Utilizăm instrumente de generatoare de trafic cum ar fi SEO, PPC Marketing, Word Of Mouth, Social Media, Affiliate Marketing etc.

Prin PPC Marketing obții rezultate vizibile și măsurabile, anunțurile tale fiind pe primele poziții în căutările pe motoarele de căutare încă din prima zi a implementării unei campanii.  De asemenea acest tip de campanii contribuie și la creșterea notorietății companiei tale.

SEO – Prin optimizarea site-ului de prezentare al companiei apari în mod vizibil, printre primele rezultate apărute la interogarea anumitor cuvinte cheie reprezentative pentru compania ta. Pentru a avea o poziție cât mai bună e necesară alegerea cuvintelor cheie relevante, crearea de conținut original și construirea de backlink-uri.

mai mult

Dacă luăm în considerare timpul pe care utilizatorii îl petrec pe rețelele de socializare prezența companiei tale în cadrul acestor rețele a devenit una obligatorie. Însă din ce în ce mai multe branduri utilizează acest canal de comunicare datorită potențialului și oportunităților oferite. Astfel în ultimul timp nu mai este suficientă doar simpla prezență pe rețelele sociale. Noi te ajutăm să crești engagement-ul utilizatorilor cu o strategie de comunicare integrată, conținut de calitate și design profesional.  Folosim Social Media pentru a crea interacțiuni cu clienții și pentru a dezvolta relații de lungă durată cu cei care își doresc să facă parte din comunitatea brandului tău.

Indiferent dacă vorbim despre Word of Mouth marketing în mediul online sau offline acesta a rămas unul dintre cele mai eficiente mijloace de promovare pentru compania sau produsele tale. Crearea unor campanii care să creeze buzz în mediul online și să devină virale este cea mai bună modalitate de promovare pentru creșterea vizibilității brandului.

Integrarea marketing-ului afiliat în strategia de promovare se va dovedi o decizie extrem de bună pentru o promovare eficientă a serviciilor sau produselor oferite. Însă pentru rezultate optime trebuie abordată o atitudine proactivă în colaborarea cu afiliații iar comunicarea trebuie să fie una cât mai simplă și concisă.

mai puțin

IdentifyAttract - Bussiness

GenerateLeads - Bussiness

Generate Leads

După ce ați atras vizitatorii pe site, pasul următor este de a converti în posibili clienți prin colectarea de informații de contact. Veți avea nevoie cel puțin de adresele lor de e-mail. Datele de contact sunt extrem de valoroase în marketingul online. Pentru a obține aceste informații este indicat să oferiți vizitatorilor ceva în schimb, ex. un e-book gratuit sau orice fel de informații de interes pentru publicul țintă.

Landing Page-urile personalizează experiența vizitatorilor și oferă posibilitatea de a direcționa vizitatorii din anumite anunțuri publicitare direct către o pagină cu produse sau informațiile de interes pentru ei; Acest lucru îmbunătățește substanțial experiența utilizatorului și contribuie la crearea unei imagini pozitive a brandului.

Formulare. Cea mai utilizată metodă de a obține lead-uri este completarea unui formular. Acesta trebuie să fie cât mai simplu pentru a încuraja utilizatorii să îl completeze.

O altă metodă care a devenit din ce în ce mai populară pentru a interacționa cu clienții este Live Chat-ul. Avantajele acestei metode este că informațiile și răspunsurile pot fi transmise aproape instant ceea crește nivelul de satisfacție al utilizatorului.

mai mult


Butoanele de acțiune încurajează vizitatorii să realizeze anumite acțiuni cum ar fi Descarcă E-book-ul sau Află mai multe informații . Dacă nu există destule butoane de acțiune sau acestea nu sunt destul de convingătoare mulți utilizatori nu vor ști ce acțiune să întreprindă și probabil vor abandona site-ul.

Ve Panel ajută companiile sa minimizeze abandonul și, astfel, să stimuleze să crească rata de conversie a lead-urilor.

Funcția de A/B/X testing e importantă în optimizarea costurilor prin alegerea celei mai eficiente metode de promovare.

mai puțin

Explore and Advice

Această etapă este extrem de importantă iar pentru atingerea obiectivelor stabilite e nevoie de angrenarea unor resurse tehnologice și umane specializate. Ai atras trafic de calitate, i-ai transformat în lead-uri iar acum ai nevoie de anumite tool-uri pentru a-i transforma în clienți. Luând în considerare bugetele de marketing online  la nivel global pentru fiecare 92 $ cheltuiți pentru a atrage trafic către website doar 1$  este cheltuit pentru a crește gradul de conversie pentru soluții de automatizare de marketing și segmentare a comportamentului. Rezultatele obținute ne arată faptul că o creștere a bugetului în cadrul acestei etape determină o creștere a profitului și a eficienței campaniilor.

Automatizare de marketing și segmentare utilizatori: Segmentând utilizatorii în funcție de acțiunile lor pe site poți livra mesaje personalizate tinând cont de interesele fiecărui utilizator. Procesul de automatizare se face pe bază de scoring acordat în funcție de traseul și informațiile căutate de către utilizator. Integrarea soluțiilor de automatizare de marketing crește rata de engagement a utilizatorilor și crește eficiența campaniilor de marketing implementate.

Email Marketing. Studiile realizate dovedesc faptul că trimiterea automatizată și targetată de newslettere în funcție de acțiunile clienților pe site poate crește eficiența campaniilor de email marketing cu 400%.

mai mult

Campaniile de SMS marketing te ajută sa păstrezi legătura cu clienții și să fii în permanență conectat cu aceștia. În ziua de astăzi aproape fiecare persoană deține cel puțin un telefon mobil prin intermediul căruia poți să îi prezinți oferte și reduceri sau noutăți cu privire la dezvoltarea companiei tale.

Remarketing-ul te ajută să readuci pe site persoanele care ți-au vizitat în trecut site-ul și acum au nevoie de un trigger pentru a reintra pe site.

CRM-ul este o modalitate prin care se pot identifica posibili clienți și contribuie la strategia de retenție a actualilor clienți. Un astfel de soft facilitează accesul centralizat la informatii de business, fapt care va crea noi oportunitati de afaceri. Apelând la acest tip de aplicații poți implementa procese standardizate de vânzari, care vor te vor ajuta să salvezi o multime de timp si efort pe termen lung.

Blogging –  Crearea unui blog pe site-ul companiei este o modalitate ideală pentru a oferi sfaturi cu scopul de a educa consumatorii. Prin articole relevante aceștia vor deveni mai interesați de produsele sau serviciile oferite.

Un conținut de calitate în primul rând va crește notorietatea brandului și va convinge utilizatorii să revină pe site pentru articole viitoare. Astfel vei dezvolta o  modalitate de comunicarea ideală cu posibilii clienți. Există diferite modalități prin care poți crea un conținut relevant. De exemplu poți crea un e-book din care vei avea conținut pentru 4 articole pe blog și 8 postări pe Facebook.

Comunicare Online – Vizitatorii din mediul online care transmit mesaje sau adresează anumite întrebări trebuie să primească un răspuns cât mai repede posibil.  Timpul ideal de răspuns pentru mesajele trimise este de maxim 20 de minute.

Notificările sunt un mod extraordinar de a atrage atenția utilizatorului sau de a comunica informații relevante chiar dacă acesta nu îți vizitează site-ul în momentul trimiterii notificării.

mai puțin

ExploreAdvice-Bussiness

DelightCustomers-Bussiness

Delight Customers

Doar dacă cineva a devenit clientul tău nu înseamnă că poți deja să uiți de el. Apelează în continuare la metode prin care poți menține o colaborare bazată pe încredere și comunicare cu clienții actuali.

Studii de piață. Feedback-ul și părerea clienților cu privire la produsele sau serviciile oferite este foarte importantă iar cel mai bun mod de a descoperi ceea ce își doresc este de a-i întreba prin intermediul unor chestionare sau prin alte instrumente de cercetare.

Conținut remarcabil. Oferind clienților existenți un conținut deosebit adaptat intereselor și provocărilor cu care aceștia se confruntă poți să îi transformi în clienți loiali care te vor recomanda și prietenilor. Ajută-i să progreseze propunându-le produse sau servicii noi de care aceștia ar putea fi interesați.

Monitorizare socială. Trebuie să fim atenți la conversațiile și mesajele din Social Media și încercăm să creăm legături cu comunitatea din online.

VREI SĂ AFLI
MAI MULTE DESPRE
AUTOMATIZAREA DE MARKETING?

E-book-ul nostru te va ajuta să aprofundezi informațiile despre acest concept și modul de funcționare al acestuia.

Rămâi pe site, descarcă
e-book-ul nostru și informează-te!