0735 226 607 |office@orange-tree.ro

Servicii E-Commerce

Servicii E-Commerce

Define

O strategie de branding și comunicare presupune mai mult decât realizarea unui simplu logo sau a unui slogan. Aceasta se bazează pe o etapă inițială de cercetare după care se stabilesc direcțiile și elementele pe care se va construi brandul.  Abia în ultima etapă se creează elementele de identificare ale unei companii cum ar fi logo-ul sau sloganul. Toate aceste elemente se vor regăsi în manualul de brand.

Strategie de promovare. Orice activitate de marketing trebuie realizată în concordanță cu o strategie bazată pe obiective Smart. Înainte de a discuta despre strategia de promovare e necesar să existe o viziune de ansamblu asupra strategiei de comunicare și branding. Noi ajutăm companiile în realizarea și implementarea unei strategii de promovare care aduce rezultate și generează conversii.

Dezvoltăm concepte și implementăm campanii care generează trafic și cresc notorietatea brandului tău.

Ne plac provocările. Puteam crea și dezvolta orice concept de design oricât de îndrăzneț sau complex ar fi acesta.

Cu un web design profesional și interactiv inspiri încredere și profesionalism clienților ceea ce contribuie la creșterea notorietății companiei tale în online. Dezvoltăm magazine online personalizate care oferă experiențe digitale unice pentru utilizatori.

Identify and attract visitors

În această primă etapă obiectivul nostru principal este de a crește traficul pe site, și nu orice fel de trafic, doar trafic de calitate.  Astfel identificăm și atragem noi vizitatori, care sunt interesați într-o formă sau alta de serviciile tale. Fie că aceștia caută pe Google tipul de produse sau servicii pe care le oferi,  sau îți urmăresc pagina în social media, noi suntem acolo iar ei devin un vizitator „valoros” pentru site-ul tău.

Utilizăm instrumente de generatoare de trafic cum ar fi SEO, PPC Marketing, Word Of Mouth, Social Media, Affiliate Marketing etc.

Prin PPC Marketing obții rezultate vizibile și măsurabile, anunțurile tale fiind pe primele poziții în căutările pe motoarele de căutare încă din prima zi a implementării unei campanii.

SEO – Majoritatea consumatorilor încep procesul lor de cumpărare on-line, de obicei, prin utilizarea unui motor de căutare,  pentru a găsi diferite informații de care sunt interesați. Astfel trebuie să apari în mod vizibil, printre primele rezultate apărute. Pentru a avea o poziție cât mai bună e necesară alegerea cuvintelor cheie relevante, crearea de conținut original și construirea de backlink-uri.

mai mult

Dacă luăm în considerare timpul pe care utilizatorii îl petrec pe rețelele de socializare prezența companiei tale în cadrul acestor rețele a devenit una obligatorie. Însă din ce în ce mai multe branduri utilizează acest canal de comunicare datorită potențialului și oportunităților oferite. Astfel în ultimul timp nu mai este suficientă doar simpla prezență pe rețelele sociale. Noi te ajutăm să crești engagement-ul utilizatorilor cu o strategie de comunicare integrată, conținut de calitate și design profesional.  Folosim Social Media pentru a crea interacțiuni cu clienții și pentru a dezvolta relații de lungă durată cu cei care își doresc să facă parte din comunitatea brandului.

Indiferent dacă vorbim despre Word of Mouth marketing în mediul online sau offline acesta ocupă un rol foarte important atât pentru a aduce trafic relevant cât și pentru a crește notorietatea brandului.

Pentru ca marketing-ul afiliat să funcționeze pentru shop-ul tău online e important să creezi campanii care vor atrage interesul posibililor colaboratori. În comunicarea cu aceștia trebuie abordată o atitudine proactivă iar procesul trebuie să fie unul simplu și concis.

mai puțin

Generate Leads

După ce ați atras vizitatorii pe site, pasul următor este de a-i converti în clienți potențiali prin colectarea de informații de contact. Veți avea nevoie cel puțin de adresele lor de e-mail. Datele de contact sunt extrem de valoroase în marketingul online. Pentru a obține aceste informații este indicat să oferiți vizitatorilor ceva în schimb, un discount, un produs cadou sau orice fel de informații de interes pentru publicul țintă.

Landing Pag-urile personalizează experiența utilizatorului și oferă posibilitatea de a direcționa vizitatorii din anumite anunțuri publicitare direct către o pagină cu produse de interes pentru ei; Astfel oferă posibilitatea pentru o promovarea nișată și rapidă iar clientul potențial ajunge cu un singur click la informațiile dorite.

Formulare. Pentru ca vizitatorii anonimi să se transforme în lead-uri aceștia trebuie să completeze un formular cu datele lor de contact. Formularul trebuie să fie cât mai simplu pentru a încuraja utilizatorii să îl completeze.

Butoanele de acțiune încurajează vizitatorii să realizeze anumite acțiuni cum ar fi  Înscrie-te la newsletter sau Comandă Acum. Dacă nu există destule butoane de acțiune sau acestea nu sunt destul de convingătoare se pot pierde multe lead-uri.

mai mult

Ve Panel ajută companiile sa minimizeze abandonul și, astfel, să stimuleze conversiile la fiecare etapă a procesului de vânzare.

Funcția de A/B/X testing e importantă în optimizarea costurilor prin alegerea celei mai eficiente metode de promovare.

mai puțin

Qualify Leads

Această etapă este extrem de importantă iar pentru atingerea obiectivelor stabilite e nevoie de angrenarea unor resurse tehnologice și umane specializate. Ai atras trafic de calitate, i-ai transformat în lead-uri iar acum ai nevoie de anumite tool-uri pentru a-i transforma în clienți. Luând în considerare bugetele de marketing online  la nivel global pentru fiecare 92 $ cheltuiți pentru a atrage trafic către website doar 1$  este cheltuit pentru a crește gradul de conversie pentru soluții de automatizare de marketing și segmentare a comportamentului. Rezultatele obținute ne arată faptul că o creștere a bugetului în cadrul acestei etape determină o creștere a profitului și a eficienței campaniilor.

Automatizare de marketing și segmentare utilizatori: Segmentând utilizatorii în funcție de acțiunile lor pe site, se livrează mesaje în funcție de comportamentul și acțiunile întreprinse transmițând mesaje personalizate și adecvate fiecărei grupe de utilizatori segmentați. Prin utilizarea soluțiilor de marketing automatizat gradul de conversie poate crește chiar și cu 25% conform studiilor realizate pe rezultatele altor clienți. Procesul de automatizare se face pe bază de scoring acordat în funcție de acțiunile utilizatorilor pe site. Se creează reguli de automatizare în urma comportamentului clientului cum ar fi abandon coș, prima achiziție, emailuri  pentru re-engagement inclusiv alerte pentru personalul de vanzări.

mai mult

Email Marketing. Trimiterea automatizată și targetată de newslettere în funcție de acțiunile clienților pe site poate crește eficiența campaniilor de email marketing cu 400%.

Campaniile de SMS marketing te ajută sa păstrezi legătura cu clienții și să fii în permanență conectat cu aceștia. În ziua de astăzi aproape fiecare persoană deține cel puțin un telefon mobil prin intermediul căruia poți să îi prezinți oferte și reduceri.

Remarketing-ul te ajută să readuci pe site persoanele interesate de produsele sau serviciile tale. Sunt cei care ți-au vizitat în trecut site-ul și acum au nevoie de un trigger pentru a reintra pe site. Există și posibilitatea utilizării remarketing-ului dinamic care promovează produsele sau paginile vizitate anterior dintr-un shop online, astfel promovează conținut personalizat pentru fiecare client în parte.

CRM-ul este o modalitate prin care se pot identifica posibili clienți și contribuie la strategia de retenție a actualilor clienți. Un astfel de soft facilitează accesul centralizat la informatii de business, fapt care va crea noi oportunitati de afaceri. Apelând la acest tip de aplicații poți implementa procese standardizate de vânzari, care vor te vor ajuta să salvezi o multime de timp si efort pe termen lung.

mai puțin

AdviceConvert-E-Commerce

Advice and Convert

Blogging –  Crearea unui blog pe site-ul companiei sau pe shop-ul online este o modalitate ideală pentru a oferi sfaturi cu scopul de a educa consumatorii. Prin articole relevante aceștia vor deveni mai interesați de produsele sau serviciile oferite.

Un conținut de calitate în primul rând va crește notorietatea brandului și va convinge utilizatorii să revină pe site pentru articole viitoare. Astfel vei dezvolta o  modalitate de comunicarea ideală cu posibilii clienți care te va ajuta enorm în procesul de conversie. Există diferite modalități prin care poți crea un conținut relevant. De exemplu poți crea un e-book din care vei avea conținut pentru 4 articole pe blog și 8 postări pe Facebook.

Comunicare Online – Vizitatorii din mediul online care transmit mesaje sau adresează anumite întrebări trebuie să primească un răspuns cât mai repede posibil.  Timpul ideal de răspuns pentru mesajele trimise este de maxim 20 de minute.

Notificările sunt un mod extraordinar de a atrage atenția utilizatorului sau de a comunica informații relevante chiar dacă acesta nu îți vizitează site-ul în momentul trimiterii notificării.

Delight Customers

Doar dacă cineva a devenit clientul tău nu înseamnă că poți deja să uiți de el. Apelează în continuare la metode prin care poți menține o colaborare bazată pe încredere și comunicare cu clienții actuali.

Studii de piață. Feedback-ul și părerea clienților cu privire la produsele sau serviciile oferite este foarte importantă iar cel mai bun mod de a descoperi ceea ce își doresc este de a-i întreba prin intermediul unor chestionare sau prin alte instrumente de cercetare.

Conținut remarcabil. Oferind clienților existenți un conținut deosebit adaptat intereselor și provocărilor cu care aceștia se confruntă. Ajută-i să progreseze propunându-le produse sau servicii noi de care aceștia ar putea fi interesați.

Monitorizare socială. Trebuie să fim atenți la conversațiile și mesajele din Social Media și încercăm să creăm legături cu comunitatea din online.

DelightCustomers-E-commerce

VREI SĂ AFLI
MAI MULTE DESPRE
AUTOMATIZAREA DE MARKETING?

E-book-ul nostru te va ajuta să aprofundezi informațiile despre acest concept și modul de funcționare al acestuia.

Rămâi pe site, descarcă
e-book-ul nostru și informează-te!